'Goede planten cruciaal, goede marketing ook'

'Goede planten cruciaal, goede marketing ook'

Kordes Jungpflanzen, een toonaangevende jonge planten producent van hoogwaardige en onderscheidende heesters en vaste planten, kondigt met trots haar deelname aan PLANTARIUM|GROEN-Direkt 2024 aan. De vakbeurs vindt plaats op 21 en 22 augustus in Boskoop.

Kordes Jungpflanzen, opgericht door de grootvader van de huidige CEO Christian Kordes, staat al 75 jaar voor uitzonderlijke kwaliteit en innovatie. Het bedrijf produceert meer dan 500 soorten vaste planten en heesters, waaronder topsoorten en toonaangevende merken zoals Proven Winners en First Editions.

"Kordes staat voor zekerheid, doordachte concepten, en combineert kwaliteit met sterke marketing. Hun ervaring van meer dan 70 jaar garandeert teeltsucces, en hun op maat gemaakte aanpak zorgt voor persoonlijke service en effectieve plantmarketing. We hebben alles tot in detail uitgedacht, van de kwaliteit van de planten tot de point-of-sale-materialen," zegt Christian Kordes. "Goede planten zijn cruciaal, maar een goed opgezette marketing is bijna net zo belangrijk. Wij zetten altijd een stapje extra voor onze klanten."

Nederlandse markt
De Nederlandse markt speelt een cruciale rol voor Kordes Jungpflanzen vanwege de hoge standaarden en de grote vraag naar kwalitatieve en duurzame producten. "De komende jaren willen wij ons concentreren op de Nederlandse markt," aldus Christian Kordes. "Daarom kijken wij ernaar uit om ons aanbod te presenteren op PLANTARIUM | GROEN-Direkt en in contact te komen met de Nederlandse plantensector."

Bron:

Deel artikel