'Historische moederdag'
Geplaatst op 12 mei 2020
"Elke Moederdag is voor ons een piekmoment", vertelt Jeroen de Zwart, algemeen directeur van Fleurop. "Maar zo druk als dit jaar hebben we het nog nooit meegemaakt. Bloemen lijken het beste alternatief om gevoelens over te brengen nu fysiek contact niet altijd mogelijk is. En dus bestelde Nederland ze massaal. Boeket 'Bont geplukt', een kleurrijk veldboeket, was de absolute favoriet. Naast een stijging in het aantal bestelde boeketten zagen we dit jaar ook de gemiddelde orderwaarde toenemen."
Opschalen
De marktleider in bloemen zette dit weekend alles op alles om moeders in binnen- en buitenland in het zonnetje te zetten. Jeroen de Zwart vervolgt: "We wisten dat het druk ging worden en dus was een goede voorbereiding essentieel. We hebben in alle opzichten opgeschaald. Bloemisten kochten extra bloemen in en hadden een leger aan bezorgers paraat staan. Ook hebben we het klantenserviceteam uitgebreid om dit ongekend hoge aantal orders in goede banen te leiden. Ik ben ontzettend trots op al onze bloemisten en collega's die van deze historische Moederdag een succes hebben gemaakt."
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws