Amaryllisseizoen van start met pop-up store
Geplaatst op 20 oktober 2022
“Ons doel is om het brede assortiment van Amaryllis te laten zien, met soorten die gedurende het gehele verkoopseizoen van herfst, winter tot aan het vroege voorjaar beschikbaar zijn. In totaal bestaat het assortiment uit ruim 130 verschillende variëteiten. Er is voor elk seizoen en arrangement een passende Amaryllis. En dat niet alleen, door het magische vaasproces van Amaryllis word je elke dag verrast”, aldus promotiecommissie lid Martin Vellekoop. De pop-up store Amaryllis valt extra op door de gloednieuwe Amaryllis vrachtwagen. Met de campagneslogan ‘Hello Amaryllis, witness the magic unfold’ wordt de schoonheid van het bloeiproces en de transformatie van bloem benadrukt. De vrachtwagen rijdt de komende 3 jaar door het bloemengebied.
Promotiecampagne Amaryllis
De promotiecampagne is een initiatief vanuit de snij-amarylliskwekers, in samenwerking met Royal FloraHolland. In opdracht van de promotiecommissie Amaryllis wordt de campagne ontwikkeld en uitgevoerd door het team van Concept Factory. De campagne heeft de slogan ‘Hello Amaryllis, witness the magic unfold’ en legt de nadruk op de schoonheid en magie van het bloeiproces van de Amaryllis in de vaas: van knop tot bloem. Daarnaast wordt er veel aandacht besteed aan de seizoensbeleving van Amaryllis in de herfst, winter en het vroege voorjaar. Amaryllis is volop verkrijgbaar van oktober t/m maart.
Nieuwe Amaryllis catalogus
Alle snijamaryllis aanvoerders van Royal FloraHolland hebben gezamenlijk een nieuwe catalogus ontwikkeld. In de catalogus staan alle variëteiten die in het seizoen 22/23 in ruime hoeveelheden beschikbaar zijn.