Romy vandaag op pad voor ludieke lelie-actie
Geplaatst op 15 februari 2024
De actie is erop gericht om mensen op hun mobiele telefoon de ideale lelie-match te laten vinden. Hoe dat precies zit, lees je later uitgebreid op Goedemorgen, maar als je vanochtend naar Hortibiz Newsradio luistert krijg je alvast een tipje van de sluier. Zowel tussen 10.00 en 11.00 uur als tussen 11.00 en 12.00 uur zal Romy live inbellen om kort verslag te doen van de lelie-actie van Love for Lilies.
Love for Lilies is het promotiecollectief van 70 Nederlandse leliekwekers die aanvoeren bij veiling Royal FloraHolland. De promotiecampagne 'Not grown to be subtle' draait erom dat lelie altijd het bruisende middelpunt is van het bloemenschap. Hierbij ligt de nadruk op de grootsheid van de lelie, het diepe assortiment en unieke charmes; bloei, kleur en geur. De promotiecampagne wordt actief ingezet onder de handel- en vakspecialisten in Nederland, Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en uitgevoerd door Concept Factory.