Nieuwe 3D-tool om bloemist en handel te inspireren
Geplaatst op 16 december 2020
Juist in deze tijd van minder fysiek contact en geen of nauwelijks mogelijkheden om live inspiratie sessies te organiseren, is het relevant om zo optimaal mogelijk gebruik te maken van digitale technieken, meent Floritec. De boeketten op het moodboard zijn aanklikbaar en van alle kanten te bekijken. Als pilot is gestart met een moodboard voor het ras Popov; een dubbelbloemige dieprode troschrysant met een perfecte transporteerbaarheid en hele goede prestaties op de vaas. Begin januari volgt een moodboard voor het ras Aurora. Beide rassen worden gevoerd door Zentoo.
Op het moodboard zijn diverse boeketten uitgewerkt in diverse thema's en in verschillende kleurencombinaties. De handel kan het eenvoudig doorsturen naar klanten om te inspireren. Danny van Uffelen van Zentoo: "Ook wij zijn op zoek naar slimme oplossingen om onze klanten te inspireren. We ervaren dit 3D-moodboard als een effectieve digitale tool om de handel te informeren over specifieke lijnen."
Bekijk hier het 3D-moodboard
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws