Colour your Story #16
Geplaatst op 06 november 2023
Meerwaarde creëren niet alleen op gebied van duurzaamheid, maar ook voor wat betreft de communicatie. De Desch Design Studio laat zien dat een goed ontwerp een product nóg aantrekkelijker maakt. In opdracht van kwekers maakt Desch onderscheidende ontwerpen, een creatieve interpretatie of geheel conform de Corporate Identity van de retailer. De Desch Design Studio ontwerpt potbedrukkingen voor veredelaars, kwekers of retailers, om de pot mét plant nog meer waarde te geven. Merkwaarde in dit geval. Zo kunnen we duurzame producten als Recover® en D-Tect®Plus full colour bedrukken, voorzien van plantenpasspoort, verzorgingsiconen en informatie over het recyclen van de pot.
Colour your Story gaat digitaal
Na 8 jaar print nu de eerste digitale stap. Desch lanceert namelijk in 2024 een geheel nieuwe website met daarop alle bekende en vertrouwde informatie over producten en noviteiten. De Colour your Story krijgt op het platform ruimte met de laatste trends, verhalen en interviews, nieuwe producten én recepten. Te bekijken op je mobiel of tablet! Met die stap online kunnen we nog meer, vaker en actuelere informatie publiceren én het draagt bij aan die belangrijke duurzaamheid. Lees achterin de Colour your Story verder over de stap naar digitaal.
Verder in Colour Your Story #16:
• Drie verschillende moods op basis van de trend ‘Solar Age’ voor het voorjaar en de zomer van 2024 van trendwatcher Hilde Francq.
• De Gold Medal winnaars van 2023 en de Fleurostar winnaar van 2023-2024.
• Duurzaam en corporate bij kwekerij Knaup - voor retailer Aldi
• De nieuwste producten van Beekenkamp, Danziger, Dümmen Orange, Florensis, Hilverda Florist, MNP Flowers |Suntory, PanAmerican Seed en Royal van Zanten
• De nieuwe Grow&Go hangpot 32cm.
• En heerlijk recept voor een aardbeientaart
Colour Your Story wordt gratis verspreid. Je kunt het magazine ook bekijken via de website van Desch.