Etiketten en hoezen Grashopper slaan aan
Geplaatst op 11 april 2024
Ruim twee jaar geleden kwamen Jeffrey en Joyce in contact over een nieuw label voor de Senecio’s van Grashopper. "Joyce had ons destijds ook begeleid bij het ontwikkelen van ons nieuwe logo en nu wilde we dat graag doorvoeren in onze hoezen om zo de herkenbaarheid van de planten te vergroten", vertelt Jeffrey. Joyce: "Materiaal, uitstraling en grootte van het etiket zijn altijd onderwerpen die we nauwkeurig afstemmen met de klant. Jeffrey wilde in dit geval een duurzame uitstraling. We zijn daardoor op een rond etiket op een bambini steker uitgekomen. Iets dat goed bij de plant en het concept past.”
Eind vorig jaar zijn daar ook vijf soorten bedrukte hoezen bij gekomen. "De bestaande hoes paste niet perfect en Joyce heeft dat door middel van passen, meten en samples helemaal op maat gemaakt voor ons", vertelt Jeffrey. "Uiteindelijk is dat een heel concept geworden en dat komt de presentatie van de planten alleen maar ten goede. Het is echt een toegevoegde waarde voor de planten", vult Joyce aan.
Herkenbaarheid in de markt
Uitstraling en herkenning in de markt is belangrijk voor Grashopper. "De nieuwe hoezen en etiketten worden leuk ontvangen bij onze klanten. 80% van de planten gaan weg in de nieuwe hoezen. De presentatie is top, het is echt iets unieks en klanten vragen nu speciaal naar onze planten", vertelt Jeffrey.