You get a sunflower, you get a sunflower, you get a sunflower...

You get a sunflower, you get a sunflower, you get a sunflower...

Sinds afgelopen weekend is het officieel zomer. Traditiegetrouw trapte Takii het zomerseizoen af met de populaire zonnebloemwand én het uitdelen van 1.000 Sunrich zonnebloemen rondom het Van Gogh Museum. Topbloemen.nl vierde het feestje mee.

De zomer inluiden, dat kan niet anders dan met de koningin van alle zomerbloemen. Althans, als het aan Takii ligt. De Japanse veredelaar van de befaamde Sunrich zonnebloemen én trotse partner van het Van Gogh Museum, grijpt de start van de zomer graag aan om de zonnebloem in de schijnwerpers te zetten. Het Van Gogh Museum helpt elk jaar een handje mee door on- en offline de majestueuze zomerbloem en de vrolijke actie onder de aandacht te brengen bij hun bezoekers en vele volgers.

Topbloemen.nl  
Dit jaar haakte Topbloemen.nl aan. Het succesvolle bloemenbezorgbedrijf verzorgde kortingscodes waarmee passanten, bezoekers en online volgers een korting krijgen op een zomers boeket.
Friederike, marketing specialist bij Takii Europe: "Ontzettend leuk om dit jaar met onze zomer-actie zij aan zij te staan met Topbloemen.nl en al haar bloemisten. Zeker in een tijd dat onze sector terugkrabbelt na een harde klap door de Coronacrisis en we onze prachtige producten top-of-mind willen houden bij de consument."  

'Sunrich - Van Gogh's Favorite'
Takii is sinds 2015 partner van het Van Gogh Museum. Uit de samenwerking is het 'Sunrich - Van Gogh's Favorite' co-branding concept ontstaan. De rode draad van elke campagne binnen dit concept is het verspreiden van een hartverwarmende en authentieke boodschap van liefde, hoop en vriendschap, geďnspireerd door het bijzondere leven en werk van Vincent van Gogh. Het concept leent zich uitstekend voor groothandelaren, exporteurs en (online) retailers die een onderscheidende en inhoudelijke marketing campagne rondom Sunrich zonnebloemen willen creëren met unieke content.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel