Stolk onthult vernieuwde logo en huisstijl

Stolk onthult vernieuwde logo en huisstijl

Stolk, de familiekwekerij met meer dan 50 jaar ervaring in de sierteelt, introduceert met trots zijn vernieuwde logo en huisstijl op de komende Trade Fair. Met de pay-off ‘Grow 4 More’ onderstreept Stolk de continue inzet voor kwaliteit, duurzaamheid en samenwerking.

Bij Stolk draait alles om vakmanschap en de relaties met medewerkers, leveranciers en klanten. “Onze vernieuwde identiteit weerspiegelt ons streven om elke dag een stap extra te zetten,” aldus, Corstiaan Stolk, algemeen directeur bij Stolk. “We willen de schoonheid van onze planten en de passie voor de natuur nóg meer uitdragen.”

De collectie van Stolk omvat prachtige kamerplanten, zoals de sierlijke Calathea, de elegante Spathiphyllum Diamond, de levendige Cupressus Goldcrest en de kleurrijke Guzmania. Deze planten brengen niet alleen natuur naar binnen, maar voldoen ook aan de groeiende vraag van klanten naar kwaliteit en innovativiteit.

“Bezoekers van de Trade Fair zijn van harte welkom op onze stand (E.14) om de vernieuwde stijl en ons assortiment te ontdekken. Together we grow for more quality, people and plants!”

Bron:

Deel artikel